World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is nu 18 okt 2017, 17:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 jul 2013, 10:52 
Sprinter

Hi Polencafe,
heel erg bedankt voor dit nuttige lange antwoord! Ik ga t zo allemaal even overnemen en wat meer info erover opzoeken zodat ik precies weet waar ik moet zijn! Ik kan voorlopig niet weg, ik moet gewoon weer aan het werk maar wellicht ga ik in het najaar.. Hoewel ik twijfel omdat ik liever niet in de winter naar Krakow wil gaan. Bedankt voor je aanbod (over pm) ik zal het zeker laten weten als t zover is! Groetjes Lisa

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 jul 2013, 17:05 
Thalys

travelaar schreef:
Aram schreef:
Ik heb daar geslapen in het Amber hostel. Prima no-nonsense hostel (in de kelder maar wel met ramen).

Als ik het me goed herinner zat het aan de rand van de oude stad (net buiten de groene gordel die om het oude centrum heenloopt).

Ik was 16 euro p/n kwijt voor een privekamer :)

16 euro per nacht... WOHOW! wat goedkoop!! Ik ben al in heel wat hostels geweest en daar was ik vanaf 15 euro kwijt in een kamer van acht en dan in dat hostel 16 euro voor een prive kamer.. wauw! Ik ga daar eens snel naar kijken! Ik zou een maand geleden net zo'n zelfde reis gaan maken naar Krakow alleen ik kreeg een keelontsteking en ik kon dus niet gaan.. heel erg balen. Ik wilde ook precies 3 dagen gaan waarvan 1 hele dag in ieder geval naar Auschwitz. Is het eigenlijk wel veilig om als meisje alleen naar Krakow te gaan? Ik ben nog nooit in Polen geweest.. Wilde dan eigenlijk ook doorreizen naar Warschau maar heb als student niet heel veel centjes dus moet nog maar even kijken of dat gaat lukken.. nog meer tips zijn dus ook voor mij welkom :D

Ben afgelopen winter dit jaar kleine week naar Polen geweest. Heb Warszawa, Zakopane en Kraków bezocht. De kou viel eigenlijk best mee. Reisde ook als meisje alleen, en was prima te doen hoor. Je hebt overigens hostels waar privé kamers nóg goedkoper zijn.. o: Maar deze zitten soms eindje van binnenstad af, dus zou je uiteindelijk alsnog extra geld kwijt zijn aan openbaar vervoer :p

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur