World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is momenteel 21 nov 2017, 09:02

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 nov 2013, 13:11 
Trans-Siberië Express

Land: Andere
(Willen de mod's even een sticky van dit onderwerp maken? Bedankt!)

Beste mensen,

Ongeveer een week geleden had ik het idee gelanceerd om met een aantal forumgebruikers een rondje door de Ardennen te gaan doen per trein. Ik heb even gedurende een week de reacties afgewacht en bekeken en heb het daarom iets concreter gemaakt:

Wat vinden jullie ervan om op 14 december 2013 het Barvaux-rondje te gaan doen? Vertrek vanuit Roosendaal om 11:22.

Afbeelding

F.A.Q. der "Rondje Ardennen":
Citeer:
Tariefmatig gezien; ik ben een arme student en wil graag mee. Hoe doe ik dit?
We gaan reizen op het Christmas Deal van de NMBS vanaf Essen (België). Het Nederlandse deel kun je afleggen met bijvoorbeeld goedkope dagkaarten. De kosten voor het Belgisch grondgebied zullen dan €10 zijn. Overigens is deze ticket online te boeken en thuis uit te printen.
Citeer:
Ik kom uit het hoge noorden en wil graag mee, maar...
Ten eerste, hartstikke tof dat je het er voor over hebt om helemaal vanuit het hoge noorden te komen! Voor onze noordelijke medeforummers is deze vertrektijd in Roosendaal iets beter te halen. Helaas slaag ik er niet in om op internet de werkzaamheden voor 14 december te bekijken.
Citeer:
14 december kan ik niet.
Wat vervelend! Tot nu toe is de datum een 'per toeval gekozen datum' die niet echt ergens op gebaseerd is, maar wel met opzet gekozen zodat het wat concreter is. Als je die dag niet kunt, maar een andere zaterdag wel, gelieve dit even aan te geven. Wanneer er veel mensen niet kunnen, kunnen we altijd nog besluiten de datum te verschuiven.
Citeer:
De hele dag treinen. Sjongejonge, daar heb ik echt geen zin in.