World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is momenteel 22 okt 2017, 00:13

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Voorsteltopic
BerichtGeplaatst: 28 mar 2012, 01:21 
Site Admin

Land: Nederland
Welkom allen! 8)

"Wie niet reist zal niet gemist worden maar wel veel missen"

"Het maakt niet uit waar de trein naartoe gaat, het gaat er om of je besluit in te stappen"

BerichtGeplaatst: 19 jun 2012, 12:19 
Stoptrein

Hallo iedereen,

Ik ben Amadeus en een Belg (een van de weinige hier heb ik de indruk). Ik ben 18, en ga in september naar de universiteit in Leuven. Ik ben al eventjes het forum aan het volgen omdat ik zelf enorm geïnteresseerd ben in interrail, heb het wel nog nooit gedaan. Ook deze zomer zal het er niet van komen wegens dat alles vol zit (en het geld op is hierzo :( ).

Maar ik hoop dat het er volgende zomer dan toch van komt, vooral Midden-Europa en de Balkan lijken me plezant om af te reizen. Dus binnenkort kan je van mij ook vragen verwachten over mijn eerste interrail reis :wink:

Groeten

BerichtGeplaatst: 12 jul 2012, 13:36 
Thalys

Hallo allemaal! Velen kennen me van OHIH en OVN. Ik ben Neil, ben 15 jaar oud en woonachtig in Hengelo, en een fan van interrai voornamelijk door het oostblok. de eerste keer dat ik naar een oostblokland ging, was ik 12. Ik ging toen naar polen(Vandaar de naam PKPfan) als het mee zit maak ik morgen een reisverslag daarvan :wink: .Ik denk dat als ik 18 of 20 jaar ben dat ik ook een interrailreis ga maken. Groeten!

Laatst gewijzigd door PKPfan op 12 jul 2012, 20:30, 2 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 12 jul 2012, 18:39 
Trans-Siberië Express

Welkom PKPfan! ...Op die leeftijd dacht ik ook pas tegen m'n 18e te gaan InterRailen, maar toch was ik op m'n 16e al volop bezig met Interrailen, sluit niets uit! :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 12 jul 2012, 19:56 
Thalys

Danku! 16 jaar? Deed u dat alleen of met uw ouders?

BerichtGeplaatst: 12 jul 2012, 21:03 
Trans-Siberië Express

Zeg maar gewoon 'je' hoor. :wink: Ik ben toen samen met Bruno (tegenwoordig moderator hier) gegaan, al zat die op z'n 14e al overal in Europa per InterRail. :) Waarom ik dat op zo'n jonge leeftijd al voor elkaar kreeg? InterRail kan ook prima met een 5/10 dagen pass (dus betaalbaar!), ik sprak m'n talen & misschien heeft het ook te maken met dat ik de jongste ben thuis (die krijgen over het algemeen meer voor elkaar op jongere leeftijd).

BerichtGeplaatst: 12 jul 2012, 21:15 
Thalys

aah zo. mijn ouders zijn heel erg bezorgd om me(enig kind) en daardoor zou ik waarschijnelijk niet op zulke jonge leeftijd alleen mogen gaan door europa. Maar met mijn opa ga ik er ook vaak op uit. We hebben Nederland, enkele steden in België en veel duitse steden bezocht :wink:

BerichtGeplaatst: 13 jul 2012, 13:44 
Trans-Siberië Express

Land: België
Ik ben ook enig kind, en ik zat ook (zoals Accelerat al zei) op mijn 14e al te Interrailen.
Bij mijn eerste interrails bleef ik wel in West-Europa (onderweg naar mijn tante in Frankrijk nog een rondje doen met de overgebleven reisdagen).

BerichtGeplaatst: 13 jul 2012, 13:47 
Thalys

Dat klinkt leuk! :D

BerichtGeplaatst: 16 jul 2012, 11:43 
Stoptrein

Na een korte introductie in dit topic viewtopic.php?f=24&t=9430 zal ik me ook hier even 'officieel' voorstellen

Ik ben Ric Marchetti, 21 jaar en woon al mijn hele leven in Wateringen, in de gemeente Westland (omgeving Den Haag). Ben in het dagelijks leven fulltime bezig als grafisch vormgever bij een bureau in Rotterdam, en volg daarnaast ook de studie (deeltijd) HBO Communication & Multimedia Design om me wat meer online te kunnen vestigen. Mijn eerste jaar is zojuist afgelopen, heb gelukkig mijn propedeuse binnen! Over een week ga ik mijn eerste Interrail reis ondernemen, na wat vakanties in o.a. Oostenrijk en Italie ben ik toch wel erg benieuwd hoe het is om telkens van stad naar stad te verplaatsen! Ik zal op dit forum voornamelijk aan het lezen zijn en zo nu en dan wat posten :)

In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met mountainbiken, lezen en festivals bezoeken. Zo ben ik onlangs nog naar Pinkpop geweest, waar ik Bruce Springsteen heb mogen bewonderen, erg mooi! Ik luister over het algemeen naar Hard Rock / Metal...

Mochten jullie nog iets van me willen weten, vraag het gerust!

BerichtGeplaatst: 20 jun 2013, 12:41 
Intercity

Land: België
Naar aanleiding van dit topic (klik hier) even van de gelegenheid gebruik maken me eens voor te stellen.

Ik ben Steven en ben geboren in maart 1985 (reken zelf maar uit hoe oud ik ben :D ) in Herentals (provincie Antwerpen).

Ik werk al 7 jaar aan de gemeente Herentals als zijnde Gemeenschapswacht (in Nederland is dit Stadstoezicht zoals in sommige steden).

Ik ben niet getrouwd en heb geen kinderen en woon nog bij mijn ouders thuis, ik heb dus een redelijk rustig leventje. :wink:

Mijn allergrootste hobby is fotografie dewelke ik nu al ongeveer een 7-tal jaar uitoefen. Ik fotografeer voornamelijk vliegtuigen, en daarmee wil ik zeggen alles wat vliegt. Het liefst reis ik gans Europa af om airshows te bezoeken maar een dagje Düsseldorf, Amsterdam of Frankfurt kan ik ook wel smaken.

Sinds ik 4 jaar ben ga ik jaarlijks op vakantie, in het begin met mijn ouders (beetje logisch denk ik als je 4 bent) en sinds mijn 20ste alleen.

In het begin altijd met het vliegtuig strandvakanties à la Mallorca en Gran Canaria in het zuiden, je kent dat wel. Naarmate ik beetje ouder werd namen mijn ouders me mee naar ietwat verdere bestemmingen om rondreizen per autocar te maken. In 2005 verdiende ik mijn eerste geld door mijn job en kon ik zelf reizen maken. Eerste reis was een all inn vakantie naar Gran Canaria.

In 2006 brak de fotografiemicrobe door en kocht ik eerste reflexcamera en ging ik eerste keer naar het buitenland om militaire kisten te fotograferen. Dit was in jullie land in Nederland.

Omdat ik geen auto heb (wel een rijbewijs) ben ik aangewezen op trein-tram-bus, maar vind dit eigenlijk niet zo erg want ik zit graag in de trein (jullie ook zeker? :wink: ) en heb de laatste jaren mezelf een beetje toegelegd om op vakantie zoveel mogelijk per OV te doen omdat ik niet zo graag met een auto rijd (in België ook niet trouwens, ik zit het liefst op de fiets).

Mijn favoriete stad is Boedapest, in combinatie met de Kecskemet airshow.

Ik ben zelf open minded, dus als je iets meer wil weten van mij, vraag maar, ik bijt niet. :lol:

BerichtGeplaatst: 05 jun 2014, 09:40 
Intercity

Hallo iedereen,

In navolging van een topic vol vragen (klik) ook even een introductie van mijzelf.

Ik ben Gerard, 30 jaar oud en woon in het midden van het land. Ik ben gek op reizen (goh, wie niet hier) en ben nu concreet bezig om een treinreis door zuid-oost Europa te maken.

Hoop hier leuke tips en inspiratie op te doen en tevens ook ervaringen te kunnen delen :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6

Alle tijden zijn UTC+01:00