Ik lees al een tijdje mee op dit forum, heb me nu ook maar eens aangemeld. Ik ben Timon, 19 jaar en ik woon en studeer in Enschede. Dankzij mijn SOV-kaart kan ik in het weekend gratis met het OV reizen zodat ik af en toe ook eens bij mijn ouders in het westen langs ga. Verder houd ik natuurlijk erg van treinreizen. In Nederland heb ik inmiddels bijna al het spoor gehad, ik mis alleen de aftakking naar Veendam nog, maar die zal ik ongetwijfeld ook nog wel eens doen

In het buitenland heb ik ook een aantal treinreizen gemaakt, maar lang niet zoveel als de meeste hier. Een Interrailreis heb ik ook nog nooit gedaan trouwens. Tijdens mijn reizen ben ik o.a. naar de volgende steden geweest: Brussel, London, Paris, Lourdes (vakantie, geen bedevaart

), Wien, Praha, Bad Gastein, Warszawa, Berlin, Gdańsk, Wrocław, Moskva, Kiev, Donetsk, Odessa en Chişinău. De meest aparte dingen die ik heb meegemaakt zijn wel de Wit-Russische grenscontroles, een ritje door Transnistrië en een rit met de Smokkel-Express Kiev-Warszawa.
Verder heb ik nog wat korte tripjes in België en Duitsland gemaakt, alsmede wat trajecten die ik op vakantie (dus niet vanuit Nederland) heb afgelegd in o.a. Italië, Slowakije, Slovenië, Denemarken en Wales. Een paar van mijn reisverslagen staan op het OVNL en OHIH forum.
Ik denk dat ik op het forum vooral een meelezer blijf, veel over interrailen weet ik namelijk niet. Wie weet komt er ooit nog een interrail aan!