World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is momenteel 22 okt 2017, 00:03

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22 jun 2013, 15:01 
Trans-Siberië Express

Citeer:

Wil je niet zo zeiken raver!!!!!!!!!!! is juist prachtig dat die dit deelt met ons! anders kwam ik er nooit achter dus hou je mond! En oohwjah lees eens goed wat bordbistro inhoud! ik citeer :
BordBistro
De plek waar je alles kwijt kan dat niet direct over InterRail of dit forum gaat."
"
Met je citaat geef je zelf al aan dat Raver gelijk heeft.

Ik vind het erg jammer dat je hier zo tekeer gaat tegen een ander lid. En bovendien gaat het ook nog om een lid (Raver) die ik ervaar als heel positief.

BerichtGeplaatst: 22 jun 2013, 19:27 
Intercity

Land: België
Ok sorry jongens dat ik zo kom binnen vallen op dit forum en per ongeluk een topic open met een reeks vliegtuigfoto's. Ik had deze weekendtrip gemaakt per trein en ik dacht jullie misschien een plezier te doen met een fotoverslag van dit gebeuren te posten, temeer omdat er vliegers opstaan van de Koninklijke Luchtmacht.

Mijn plaatsing in Reisverslagen was volkomen mis en had beter geplaatst geweest in BordBistro van begin af aan. Nogmaals mijne excuses, ik had beter de forumregels gelezen.

Er zijn andere fora genoeg waar ik vliegtuigfoto's kan plaatsen en jullie hebben eigenlijk wel gelijk dat dit hier niet thuis hoort. Ik word er beetje ongemakkelijk van als mensen omwille van mijn verkeerde plaatsing van foto's gaan roepen en schelden naar elkaar toe. Dat is echt niet nodig.

On topic: wat de scherpte betreft van mijn foto's, dat is eerder kwestie van oefening in combinatie met goede apparatuur. De meeste spotters lukt het wel die kwaliteit te benaderen of nog beter te doen. Zo bijzonder zijn mijn foto's niet.

BerichtGeplaatst: 23 jun 2013, 17:53 
Intercity

Land: Nederland
Steven VH ik was zelf bij de opendagen en ik heb totaal geen problemen met foto's van vliegtuigen in tegen stelling tot enkele helaas op dit fora.

BerichtGeplaatst: 25 jun 2013, 20:50 
Trans-Siberië Express

Land: Nederland
Het mooie weer heeft er in elk geval aan bijgedragen, meer licht is hogere sluitertijden en dus meer kans op scherpte. Een mooi stel foto's! Typische vliegtuigfotografen hebben vaak alleen maar oog voor vliegtuigen en niks anders, zoals (plaatsbepalende) elementen op de grond die erg leuk zijn om erbij te nemen. 100 foto's met enkel en alleen een vliegtuig die precies om het toestel zijn gekaderd vind ik maar saai. Gelukkig heb je nog wel oog voor een beetje compositie :wink:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00