World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is nu 17 okt 2017, 12:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 feb 2015, 10:05 
Trans-Siberië Express

Las net een mail van de treinreiswinkel: vanaf 1/2 tot uiterlijk 31/3 is er weer 15% laagseizoenkorting op een IR-alle soorten global pass. Uiterste datum van ingang is dan 30/4 volgens de interrail.eu site, volgens TRW is LAATSTE gebruiksdatum 15/5-dus wie dat weet, mag uitkomst brengen (plande er zelf een net rond die datum, vele vrije dagen, Hemelvaart etc.)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 feb 2015, 10:18 
Trans-Siberië Express

Ook tussen 1 september en 31 oktober 2015 (reizen tussen 1 september en 30 januari) en tussen 1 december en 31 december 2015 (reizen tussen 1 december en 30 maart) zal deze promotie er zijn. :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 feb 2015, 10:14 
Trans-Siberië Express

OK, dus uit jouw voorbeeld begrijp ik dat je nog tot 2 maand vooraf kan kopen en dan (afh van soort biljet) tot max. 1 maand hebt om te reizen-dus gunstig plannen? Dit okmdat al die termijnen voor INT tickets vorig jaar ingekort zijn.
Merkwaardig is dat de DB site tot heden nog geen enkele info over die korting heeft.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 06 apr 2015, 13:03 
Trans-Siberië Express

Heb vorige week nog gekocht, bij DB, en toen bleek dat de UITERSTE gebruiksdatum in alle gevallen op 16 mei ligt, al kan je de ingangsdatum zo kiezen dat je eventueel minder als bvb 15/22 dagen er over kan doen. Dat leverde eerst nogal wat verwarring op. Stond ook niet erg duidelijk in publicaties van DB.
De verkoopster deelde me tussendoor ook mee, dat sinds 1/1/15 ze alle namen van landen e.d. in het engels moesten noteren (eerst was ik uit Niederlande, nu uit Netherland).

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 08 apr 2015, 00:44 
Trans-Siberië Express

arrivant schreef:
Heb vorige week nog gekocht, bij DB, en toen bleek dat de UITERSTE gebruiksdatum in alle gevallen op 16 mei ligt, al kan je de ingangsdatum zo kiezen dat je eventueel minder als bvb 15/22 dagen er over kan doen. Dat leverde eerst nogal wat verwarring op. Stond ook niet erg duidelijk in publicaties van DB.
DB had fouten gemaakt bij de technische implementatie, verwerkte dat dan maar in de afgifte-instructies (dat gebeurt daar vaker) en dan krijg je dus dit.
De online verkoop bij DB bleef overigens zonder enige waarschuwing gewoon mogelijk t/m 31 maart. Ik was nog even in verleiding om dat te proberen, maar omdat je er toch geen bonuspunten voor krijgt, heb ik dat maar gelaten en via interrail.eu besteld.

Groetjes,
Rian

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur