World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is nu 17 okt 2017, 12:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Issuer probleem
BerichtGeplaatst: 06 jul 2017, 17:34 
Stoptrein

Hallo allemaal,

Vandaag hebben ik en mijn vriendin onze interrail global pass tickets gekocht, 5 reisdagen in 15 dagen. Omdat we al best snel vertrekken, de 24e namelijk, willen/moeten we ASAP onze treinreserveringen maken. Nu is er alleen een probleem(pje); bij het inloggen op "the train reservation portal" kunnen we wel onze documentnummer invoeren, echter niet op welke ISSUER wij rijden. Dit staat namelijk op de treinpas, maar die hebben wij nog niet. Weet iemand hoe we hieraan kunnen komen?

Alvast heel erg bedankt,
Margot

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Issuer probleem
BerichtGeplaatst: 07 jul 2017, 18:52 
Trans-Siberië Express

Je zult moeten wachten tot je de ticket hebt vrees ik. In het vervolg daarom maar beter even langs Treinreiswinkel of NS Internationaal.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 08 jul 2017, 12:04 
Trans-Siberië Express

MargotR schreef:
Vandaag hebben ik en mijn vriendin onze interrail global pass tickets gekocht, 5 reisdagen in 15 dagen. Omdat we al best snel vertrekken, de 24e namelijk, willen/moeten we ASAP onze treinreserveringen maken. Nu is er alleen een probleem(pje); bij het inloggen op "the train reservation portal" kunnen we wel onze documentnummer invoeren, echter niet op welke ISSUER wij rijden. Dit staat namelijk op de treinpas, maar die hebben wij nog niet. Weet iemand hoe we hieraan kunnen komen?
Welk portaal is dat eigenlijk? Nog nooit van gehoord. Als dat de website van Interrail.eu is: die vragen veel te veel geld. Je betaalt 8 euro per trein extra bovenop de reserveringesprijzen. Dan ga je beter direct naar NS, treinreiswinkel, NMBS of DB. Sommige reserveringen kun je ook elders online doen trouwens. Meestal binnenlandse reserveringen op de website van de vervoerder zelf (DB, SNCF, ...).

Groetjes,
Rian

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 08 jul 2017, 20:17 
Sneltrein

rvdborgt schreef:
MargotR schreef:
Welk portaal is dat eigenlijk? Nog nooit van gehoord. Als dat de website van Interrail.eu is: die vragen veel te veel geld. Je betaalt 8 euro per trein extra bovenop de reserveringesprijzen. Dan ga je beter direct naar NS, treinreiswinkel, NMBS of DB. Sommige reserveringen kun je ook elders online doen trouwens. Meestal binnenlandse reserveringen op de website van de vervoerder zelf (DB, SNCF, ...).

Groetjes,
Rian

Reserveringen voor (nacht)treinen kan je bij DB, SNCF (voyages.sncf) en FS (Trenitalia) zelf maken op de website. Bij DB moet je 'aufpreis' boeken, bij Trenitalia en SNCF kan je Interrail 'Global Pass' of 'One Country Pass' selecteren. Betalen kan met paypall of kredietkaart.

Groeten
Kristof

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur