World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is momenteel 15 dec 2017, 18:57

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Reizen door Noorwegen
BerichtGeplaatst: 29 jan 2014, 20:04 
Trans-Siberië Express

Fietsen met een backpack op je rug is niet prettig, maar dat heb je zelf vast wel in de gaten.

Ik weet niet hoe die backpack er uit ziet, maar kun je die niet met een spin (of twee) aan de bagagedrager vast maken? Die spin koop je uiteraard gewoon in Nederland en die neem je mee.

Deze dingen dus: http://hollandbikeshop.com/fietsonderde ... r/spinnen/

Ga je trouwens in 3 dagen 60 km fietsen? Dat kun je gemakkelijk in één dag doen, als je heel rustig wil doen in twee dagen, in maar drie dagen?

BerichtGeplaatst: 30 jan 2014, 16:57 
Sprinter

Land: Nederland
Citeer:
Fietsen met een backpack op je rug is niet prettig, maar dat heb je zelf vast wel in de gaten.

Ik weet niet hoe die backpack er uit ziet, maar kun je die niet met een spin (of twee) aan de bagagedrager vast maken? Die spin koop je uiteraard gewoon in Nederland en die neem je mee.

Deze dingen dus: http://hollandbikeshop.com/fietsonderde ... r/spinnen/

Ga je trouwens in 3 dagen 60 km fietsen? Dat kun je gemakkelijk in één dag doen, als je heel rustig wil doen in twee dagen, in maar drie dagen?
Oke ik ga er naar kijken! Dankje!

Ja, ik had in drie dagen bedacht, ik weet dat het makkelijk in twee kon, maar ik nam het heel ruim. ik wilde het sowieso niet in 1 dag doen omdat ik niet extreem veel fiets normaal (wel redelijk wat, maar geen hele lange afstanden). dus ik wil niet te veel op mijn vork nemen zeg maar.

BerichtGeplaatst: 31 jan 2014, 15:18 
Trans-Siberië Express

Als je genoeg te doen hebt tijdens die drie dagen dan is er niets mis mee.

60 kilometer is heel weinig, ook voor ongeoefende fietsers. Stel je fietst van 10:00 - 12:00, van 13:00 - 15:00 en van 16:00 - 18:00 uur. In dat geval fiets je 6 uren, over 60 kilometer is dat gemiddeld 10 kilometer per uur. En echt een lange dag kun je dat niet noemen. Het wordt uiteraard anders als er flinke bergen in zitten, maar dat moet je als ongeoefende fietser sowieso niet doen.
Zorg dus wel voor wat vertier onderweg zoals bezienswaardigheden of andere plannen anders worden het drie lange dagen.

Wat je ook doet, een reportage voorzien van foto's op dit forum zou mooi zijn, er zijn niet zoveel Noorwegen-reportages.

BerichtGeplaatst: 31 jan 2014, 18:51 
Sprinter

Land: Nederland
Citeer:
Als je genoeg te doen hebt tijdens die drie dagen dan is er niets mis mee.

60 kilometer is heel weinig, ook voor ongeoefende fietsers. Stel je fietst van 10:00 - 12:00, van 13:00 - 15:00 en van 16:00 - 18:00 uur. In dat geval fiets je 6 uren, over 60 kilometer is dat gemiddeld 10 kilometer per uur. En echt een lange dag kun je dat niet noemen. Het wordt uiteraard anders als er flinke bergen in zitten, maar dat moet je als ongeoefende fietser sowieso niet doen.
Zorg dus wel voor wat vertier onderweg zoals bezienswaardigheden of andere plannen anders worden het drie lange dagen.

Wat je ook doet, een reportage voorzien van foto's op dit forum zou mooi zijn, er zijn niet zoveel Noorwegen-reportages.
Dankje, je hebt gelijk! Ik denk dat ik het over twee dagen ga doen! Al ik de reis gemaakt heb plaats ik foto's, helaas gaat het dit jaar sowieso niet gebeuren, dit door financiën, ik heb besloten eerst mijn rijbewijs te gaan halen en Slovenië en Tsjechië zijn inmiddels als geboekt..

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00