World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is momenteel 24 nov 2017, 10:01

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 jul 2012, 17:12 
Stoptrein

Volgende week gaan mijn vriend en ik met de trein reizen door Noord Italie. Nu hebben we wat campings opgezocht en geprobeerd te reserveren. Alleen doen ze daar niet aan :S. Nu hebben we die campings al wel gemaild, maar zij kunnen dus ook geen garantie geven dat er nog plek is. Dus mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en of de campings meestal nog wel plek over hebben ook in deze tijd van het jaar. Ik wil namelijk niet eerst 20 minuten lopen en dan is de camping vol.

Verder nog een vraagje moeten wij een slaapzak mee nemen. Ik was sowieso van plan om een lakenzak. Maar koelt het erg af snachts in Noord Italiƫ.

BerichtGeplaatst: 11 jul 2012, 16:31 
Shinkansen

Land: Nederland
Noord-Italiƫ is groot, over het algemeen geldt: hoe hoger je in de bergen zit, hoe makkelijker het 's nachts afkoelt. Als je een kleine en lichte slaapzak hebt, zou ik 'm wel meenemen.

Als je met een kleine tent gaat (en daar ga ik vanuit als je per trein reist) hebben veel campings vaak nog wel een plekje over maar dat hangt ook af van de regio waar je zit en wanneer precies (weekenden zijn vaak drukker). Zoek anders een plaats uit met verschillende campings op korte afstand of bel ze de ochtend vantevoren.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00