World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is momenteel 16 dec 2017, 11:54

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 dec 2017, 22:21 
Stoptrein

Land: Nederland
Ik ben 27 jaar oud, woon in Amersfoort en houd veel van reizen met de trein, natuur en steden.
Ik overweeg om in maart een maand lang met een Interrail treinkaartje door Europa te reizen, o.a. naar Italiƫ en/of Griekenland. Ik heb in maart 2017 al een interrail reis gemaakt naar Portugal en Spanje in mijn eentje. Dat was erg leuk, maar aanstaande reis ga ik graag naar andere landen.

Ik ben benieuwd naar vrouwen en mannen die zin hebben om een deel van de reis of de hele maand mee te reizen. De reis is niet speciaal bedoeld als een date, maar ik ben wel vrijgezel en hetero. Het is fijn als je bereid bent om in je eentje de reis voort te zetten, mocht het samen reizen niet bevallen. Hieronder beschrijf ik kort hoe ik de reis voor mij zie. Dit is vrij gedetailleerd en ik realiseer mij dat dit af kan schrikken. Maar ik reis liever alleen dan met iemand die hele andere behoeftes heeft.

Ik wil veel steden bezoeken en enkele natuurgebieden. In steden ga ik graag naar musea, monumenten en parken. Ik ga weinig tot niet naar winkels en uitgaansgelegenheden en ik drink zelden alcohol. Ik heb een goede conditie en loop graag een groot deel van de dag. Ik ben vegetariƫr en eet graag 's avonds in een restaurant. Ik sta rond 7.30 uur op en ga rond 22.30 uur slapen. Ik wil hoogstens een deel van de reis van tevoren vastleggen.
Als je interesse hebt, stuur dan een bericht met iets over jezelf. Dan stuur ik ook een uitgebreider voorstelstukje over mijzelf.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00