World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is momenteel 23 nov 2017, 13:55

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 mei 2012, 14:08 
Stoptrein

Ik wil graag in de zomer van 2013 een rondreis maken met interrail. Dit ga ik voor het eerst doen en dit wil ik graag met iemand delen. Ik hou van zon, zee en strand dus dit zien jullie terug in mijn planning. Tot nu toe gemaakte planning ziet er als volgt uit.

Amsterdam - Kroatie (Split)
Kroatie (Split) - Bulgarije (Varna/Burgas)
Bulgarije (Varna/Burgas) - Griekeland (Thessaloniki)
Griekeland (Thessaloniki) - Griekeland (Athene)
Griekeland (Athene) - Griekeland (Patras)
Griekeland (Patras) - Veerboot naar Italie (Ancona)
Italie (Ancona) - Italie (Rome)
Italie (Rome) - Italie (Civitiacecchia)
Italie (Civitiacecchia) - Veerboot naar Porto Torres (Sardiniƫ) - Barcelona (Spanje)
Spanje (Barcelona) - Spanje (Madrid)
Spanje (Madrid) - Spanje (Vigo) - Eilandje Isla Cies
Spanje (Vigo) - Portugal (Lissabon) tot dag 31. eindbestemming - terugreis vliegtuig.

Ik zou het leuk vinden als er iemand is die deze reis met me zou willen maken. Zo als hij nu gepland is zal het max een maandje duren. Mocht je andere ideen hebben, sta overal voor open.
Ben opzoek naar een reispartner tussen de 20 de 30 jaar. Ik zelf word eind 2013 24 jaar. Werk momenteel in de kinderopvang en woonachtig in noord holland. Ik hoor graag of er geintresseerde zijn en stel jezelf eens voor, wie weet klikt het en maken wij deze reis volgend jaar! :D

Groetjes Priscilla

BerichtGeplaatst: 25 nov 2012, 23:32 
Stoptrein

hey,

Hoe gaat het?

ik ben sebastiaan 27 jaar en woonachtig in Groningen. Net als jij wil ik volgend jaar graag een maand op interrail, ook ik ga dat dan voor het eerst doen het lijkt mij helemaal geweldig. alleen gaan zou kunnen maar ik denk dat een reisgenoot(e) ook wel erg leuk is (achteraf kun je het altijd er over hebben enz.) interrail wil ik graag mee beginnen, misschien dat ik dan over een paar jaar de Syberie express wil gaan reizen, ook lijkt dat lijkt mij een hele belevnis.

ik zie graag je reactie tegemoet en wie wet komt er iets leuks uit

sebastiaan

BerichtGeplaatst: 09 dec 2012, 20:22 
Stoptrein

Hoi Priscilla,

Leuke bestemmingen zijn dat, lekker zonnig! Ik ben Yvanka, 23 jaar en sinds vorig jaar afgestudeerd.
Momenteel werk ik als groepsleidster op een beschermde woongroep met volwassenen.
Ik heb net als jij hetzelfde idee om volgend jaar te gaan interrailen (eerste keer).
Een vriendin heb ik mee gevraagd, echter ik heb na maanden nog geen duidelijkheid.
Daarom dacht ik eens te gaan zoeken op een forum naar iemand met dezelfde wensen.
Ik had vooralsnog een stedentrip in mijn hoofd, maar zon, zee, strand vind ik ook geweldig!
Vorig jaar ben ik een maand naar Thailand geweest en sindsdien heb ik kriebels naar meer.

Ik dacht zelf om rond 10 mei te vertrekken, maar een maandje later kan ook.

Ik hoop wat van je te horen.

Groetjes Yvanka

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00